Petrona Towers, frozen yoghurt och tjejerna som åker berg- och dalbana.


Kommentarer
Postat av: Mamma Lisa

Härliga bilder!

Nu har ni allt kommit till ett bra ställe kan jag tänka mig.Mycket shopping! Synd att ni inte kom upp i tornen, ser häftigt ut att gå över bron.

Här kommer det snöflingor en gråmulen eftermiddag i Sweden. Själv ska jag på fackmöte och en god oxfilémiddag på Clarion i kväll. Hoppas bussresan blir bekväm, ser fram emot ny rapport från paradiset, har googlat bilder på ön! Kram på er :-)

2012-03-14 @ 16:10:56
Postat av: Mamma Katarina

Kul med lite nya bilder från er!! Roligt med lite shopping efter lata dagar på stranden. Berg- och dal banan ser livsfarlig ut men det var säkert en "hisnande" skön känsla att åka, fast jag skulle aldrig utsätta mig för att åka. Hoppas att ni får en bra bussresa och ser fram emot nya bilder från ett paradis. Sköt nu om er!

2012-03-15 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0