B-day!

Igår fyllde man äntligen 20! Inte en dag försent. Den kunde dock inte spenderas på Systembolaget utan jag vaknade istället upp (efter mycket om och men då jag sover med öronproppar) av att mina 3 fina står och sjunger och spelar visseltuta för mig. Det bjöds på två fina paket på sängen - puffkuddar och strandtennis! Mer än nöjd över att dom verkligen överraskade mig fortsatte vi dagen med brakfrukost (i alla fall för min del) och sen vidare ner mot stranden. Trodde jag i varje fall. Då viker tjejerna av mot pool-området som jag flera dagar i sträck innan hade suktat över och där betalar dom in oss för dagen! Varsin solstol, bok och iphone senare rusade dagen iväg och vi hann med en liten lunch där mitt på dagen. På eftermiddagen utnyttjade vi poolbaren och drack öl/cider.
Vid fem-tiden gick vi upp mot rummet för att duscha, vilket tydligen bara jag skulle göra. Sofie påpekade att vi hade ett schema att följa så vi gick ner mot "stan" igen där hon föste in mig på massagestället vi var på två dagar innan. Jag fik välja vad jag ville, så en timmas oljemassage senare var jag som en ny människa!
Jag tog mig tillbaka till rummet där jag fick order om att vänta utanför. När de väl öppnade dörren och blåste med sina tutor igen möttes jag av ballonger och öl! En liten stund på rummet och sen gick vi ner på Same Same (där vi spenderat de flesta kvällar innan, dock då med mycket mer drag) och åt en supergod pizza. Tjejerna avslöjade senare att de tänkte beställa in ett beer-tower på övervåningen men att de inte hade den öppen, så vi fortsatte ned mot centrum och gick istället runt och kollade i butiker. Jag blev ett par shorts rikare och kvällen avslutades inte med en öl eller fyra, utan med världens godaste glassmeny!
Dagen var helt perfekt och att mina fina hade planerat och fixat allt detta blev jag överlycklig för! Finaste tjejerna i bästa Thai helt enkelt.

SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0