Skitdag.

Är på lite mindre bra humör nu så berättar om våran jätteroliga dag igår vid något annat tillfälle. Idag skulle vi köra moped till ett ställe som heter Blue Lagoon som ska vara jättefint. Efter någon kilometer så ramlar jag och Sandra med vår moppe, trots att vi åker i ca 10 km/h, jag bränner nederdelen på benet rätt mycket, tuktuk in till sjukhuset, fick några piller som jag får superont i magen av också. Resten av dagen har vi bara sovit, alla har varit lite slitna sen igår. Josefin och Lina är ute och äter middag medan jag och Sandra kurerar oss hemma i hotellrummet. Vi ska nog kika lite film också väntar jag på att höra från pappa om ungefär hur länge det är tills jag kan sola och bada. Ska försöka ta oss till Vietnam imorgon och hitta ett sjukhus där dom pratar engelska och kan lägga om hela såret. Förutom idag så har vi i alla fall det väldigt, väldigt bra. Vi kommer inte hyra moppe igen, jättedum idé verkligen. Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Lisa

Hej

Äntligen lite nyheter, som vi har väntat. Se till att spara alla kvitton eventuella rapporter om ni besöker sjukhus eller polis etc.m

Var rädda om er. Ser fram emot en rolig rapport senare om er tubingresa.

Kram

2012-01-16 @ 13:34:04
URL: http://http
Postat av: Brittiz

Huvva, lät inte alls kul det där. Hoppas det inte ska ställa till med några vidare besvär. Annars verkar ni ha mycket kul, väldigt kul att läsa och se bilder!



Själv spenderar jag mina sista dagar i Uppsala nu. Vemodigt eftersom alla nya nollor kommer nu och ska få ha roligt. Men skönt att få komma hem till en vinterstad istället för 1cm snö. Saknar er, puss!

2012-01-16 @ 15:30:42
Postat av: Mamma Maria

Men va tråkigt Sofie, smart att söka engelsktalande läkare så att ni får ordentliga tips om hur det ska skötas o så... Ser fram emot att få läsa om det roliga sen! kram på er :-) / Wendins

2012-01-16 @ 16:57:35
Postat av: Martina

Hej jozo o co! Vilket tempo ni har :D hur ska ni kunna vara borta tre månader, haha :) Ha de så gött o krya på er nu!

2012-01-16 @ 19:30:10
URL: http://goddamnlily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0