Coral bay.

Hej!
Efter färja-buss-taxi-färja-resa på ca 24 timmar kom vi äntligen fram till perhentian Island kecil, coral bay för att vara exakt.
Efter frukost gick vi för att hitta boende och såhär på sista paradisön lyckades vi riktigt bra och alla är nog väldigt lättade att vi slipper något
Liknande bastun på koh lipe! Stället vi bor på nu heter Senaja bay.

Coral bay består av en hyfsat kort strandremsa med en handfull restauranger och chalets längst den. Bokstavligen talat så ligger djungeln på baksidan av bungalowsen. Idag när jag (Sofie) kom ut från min och Sandras bungalow sprang jag och den överlägset största ödla jag sett på resan på varandra, den var något mellanting bland en gigantisk ödla men mindre än en varan och mörkgrön. Någon ödleexpert? Hur som helst var vi lika rädda för varandra men jag vann mötet då jag med höga knän tog mig därifrån och han sprang under huset.
Ikväll blir det Bbq för 18 ringits (ca 40 kr) och film här på hotellet!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0